Business Process Outsourcing

  

Nowoczesne firmy coraz częściej decydują się na outsourcing części pracy lub całych działów, a Polska  jest  rynkiem, na którym praktyki tego typu zadomowiły się na dobre.

Outsourcing procesów to nie tylko redukcja kosztów stałych
ale również koncentracja firmy na kluczowych elementach biznesu,  bez obawy o zaniedbanie innych działań. Łatwa skalowalność  infrastruktury Call Center pozwala
na prowadzenie projektów stałych oraz sezonowych.

W przypadku średnich i małych firm proponujemy outsourcing zadań,  do których obsługi nie opłaca się zatrudniać dodatkowej osoby, lub zadania wykonywane są niechętnie.  Chcesz wiedzieć więcej?

 Dlaczego outsourcing?

  • brak kosztów stałych
  • brak problemu rekrutacji i rotacji
  • brak kosztów nadzoru i szkoleń
  • realizacja wg. najlepszych rynkowych praktyk
  • duża skalowalność
  • koncentracja na core-business
  • mierzalność wyników
  • możliwość stworzenia zdrowej konkurencji pomiędzy dwoma CC lub CC a działem wewnętrznym

  

 Wykorzystanie telemarketingu w Polskich firmach

 

Większość polskich firm wykorzystuje jakąś formę telemakretingu we własnej działalności. Oczywiste plusy tego narzędzia sprawiają, że decydenci sprawdziwszy efektywność Call Center w jednym obszarze przekazują kolejne działania
do realizacji.

Poniższy graf przedstawia najczęściej spotykanie projekty telemarketingowe.

 

Projekty telemarketingowe

 

 Proponujemy kompleksową obsługę telemarketingu
nie ograniczającą się do klasycznych projektów. Jesteśmy elastyczni i dopasujemy rozwiązanie do każdej wizji kontrahenta.

Infolinia

Infolinia stała się niezbędnym elementem prowadzenia biznesu w wielu gałęziach gospodarki. Proponujemy bezpłatne i częściowo płatne infolinie 0-800, 0-801, a także usługi Premium Number.

Natychmiastowe rozwiązywanie problemów i  precyzyjna odpowiedź na pytania klienta zapewnia realny zwrot z inwestycji w tego typu projekty telemarketingowe.

Kluczowym etapem w przygotowaniu infolinii jest zbudowanie odpowiedniej bazy wiedzy, która w  jak największym stopniu pokrywa się z oczekiwaniami dzwoniących.

Integralną częścią takich projektów jest budowa przejrzystego menu głosowego IVR, które automatyzuje i systematyzuje proces z perspektywy klienta.

 

Wirtualny Sekretariat

Wirtualny Sekretariat spełnia funkcję sekretariatu w firmach, gdzie ilość telefonów lub zapytań jest zbyt mała, lub warunki nie pozwalają na zatrudnienie dedykowanej osoby. Nasz wykwalifikowany konsultant zbierze informacje od dzwoniącego i błyskawicznie przekaże je Państwu. Dzwoniący będzie zaskoczony wysoką jakością obsługi, a prestiż firmy wzrośnie.

Wirtualna Sekretarka może być wykorzystana między innymi do zadań takich jak:

  • odbieranie telefonów
  • wirtualna recepcja
  • help-desk
  • rezerwacje
  • wsparcie produktowe
  • zbieranie danych kontaktowych
  • obsługa ogłoszeń reklamowych
  • obsługa klienta w języku obcym
  • zbieranie zamówień
  • usługi consierge


Zamów kontakt handlowca i dowiedz się więcej.

 

Obsługa Leadów Przychodzących

W dobie rosnącej popularności reklamy internetowej coraz bardziej istotne staje się szybkość reakcji na złożone przez klienta zapytanie. Nasi wyspecjalizowani telemarketerzy zadzwonią do potencjalnego klienta i pobiorą niezbędne informacje do dalszej obsługi zapytania przez dział handlowy.

 

Średni czas kontaktu po złożonym zapytaniu w Polsce wynosi 48h. Dzięki outsourcingowi tego procesu, Państwa potencjalni klienci będą obsłużeni nawet w 30 minut, co ma kluczowe znaczenie dla kontrahenta i pozytywnie świadczy o przyszłej współpracy z firmą.

 

 Telemaketing Callcenter - uslugi przychodzące

 

Oferta Utrzymaniowa, Budowanie Relacji z Klientem, Antychurn

Konkurencja oraz powszechność usług abonamentowych sprawia, że ważnym elementem polityki firmy staje się opieka nad klientem w trakcie realizacji zlecenia, a także odpowiednio przygotowana oferta na kontynuację umowy przedstawiona na określony czas przed zakończeniem umowy.

 

Biuro Obsługi Klienta (BOK)

Proponujemy kompleksową obsługę Państwa klientów poprzez outsourcing biura obsługi klienta. Począwszy od udzielania informacji o produkcie, poprzez finalizację zamówień, obsługę aktywnych kont, przedłużenie umów, cross-selling i up-selling, po obsługę reklamacyjną i windykację.

 

Obsługa Obcojęzyczna

 Poszukujecie Państwo zleceń poza granicami kraju? Posiadacie klientów, których obsługa wymaga zdolności językowych? 

W ramach struktur Call Center jesteśmy w stanie zapewnić telemarketingowe wsparcie dla projektów zarówno w popularnych językach (angielski, rosyjski, francuski, niemiecki) jak i egzotycznych bądź regionalnych (suahili, urdu, farsi).  

Nasza oferta BPO nie ogranicza się do języków wspomnianych wcześniej.

 

 

Klienci korzystaja

W ciągu ostatnich 3 miesięcy około 70% osób korzystało z infolinii, telefonicznych biur obsługi klienta lub wsparcia serwisowego*

 

*Raport Siła Telemarketingu VII

Mierzymy wyżej

Ponad połowa badanych jest zadowolona z telefonu jako kanału komunikacji.*

 

*Raport Siła Telemarketingu VII

Opinia konsumentów

Społeczeństwo uważa, że pracownicy telefonicznych BOK są uprzejmi, chętni do pomocy i kompetentni.*

 

*Raport Siła Telemarketingu VII