Usługi Przychodzące
Infolinia
Infolinia stała się niezbędnym elementem prowadzenia biznesu w wielu gałęziach gospodarki. Proponujemy bezpłatne i częściowo płatne infolinie 0-800, 0-801, a także usługi Premium Number.
Natychmiastowe rozwiązywanie problemów i precyzyjna odpowiedź na pytania klienta zapewnia realny zwrot z inwestycji w tego typu projekty telemarketingowe.
Kluczowym etapem w przygotowaniu infolinii jest zbudowanie odpowiedniej bazy wiedzy, która w jak największym stopniu pokrywa się z oczekiwaniami dzwoniących.
Integralną częścią takich projektów jest budowa przejrzystego menu głosowego IVR, które automatyzuje i systematyzuje proces z perspektywy klienta.
Wirtualny Sekretariat
Wirtualny Sekretariat spełnia funkcję sekretariatu w firmach, gdzie ilość telefonów lub zapytań jest zbyt mała, lub warunki nie pozwalają na zatrudnienie dedykowanej osoby. Nasz wykwalifikowany konsultant zbierze informacje od dzwoniącego i błyskawicznie przekaże je Państwu. Dzwoniący będzie zaskoczony wysoką jakością obsługi, a prestiż firmy wzrośnie.
Wirtualna Sekretarka może być wykorzystana między innymi do zadań takich jak:
- odbieranie telefonów
- wirtualna recepcja
- help-desk
- rezerwacje
- wsparcie produktowe
- zbieranie danych kontaktowych
- obsługa ogłoszeń reklamowych
- obsługa klienta w języku obcym
- zbieranie zamówień
- usługi consierge
Zamów kontakt handlowca i dowiedz się więcej.
Obsługa Leadów Przychodzących
W dobie rosnącej popularności reklamy internetowej coraz bardziej istotne staje się szybkość reakcji na złożone przez klienta zapytanie. Nasi wyspecjalizowani telemarketerzy zadzwonią do potencjalnego klienta i pobiorą niezbędne informacje do dalszej obsługi zapytania przez dział handlowy.
Średni czas kontaktu po złożonym zapytaniu w Polsce wynosi 48h. Dzięki outsourcingowi tego procesu, Państwa potencjalni klienci będą obsłużeni nawet w 30 minut, co ma kluczowe znaczenie dla kontrahenta i pozytywnie świadczy o przyszłej współpracy z firmą.
Oferta Utrzymaniowa, Budowanie Relacji z Klientem, Antychurn
Konkurencja oraz powszechność usług abonamentowych sprawia, że ważnym elementem polityki firmy staje się opieka nad klientem w trakcie realizacji zlecenia, a także odpowiednio przygotowana oferta na kontynuację umowy przedstawiona na określony czas przed zakończeniem umowy.
Biuro Obsługi Klienta (BOK)
Proponujemy kompleksową obsługę Państwa klientów poprzez outsourcing biura obsługi klienta. Począwszy od udzielania informacji o produkcie, poprzez finalizację zamówień, obsługę aktywnych kont, przedłużenie umów, cross-selling i up-selling, po obsługę reklamacyjną i windykację.
Przesłanie formularza poskutkuje przetwarzaniem Państwa danych. Prosimy o zapoznanie się z Polityką Prywatności